Blogger news

like my art

banner

sobota, 18 maja 2013

Ławeczki

Witajcie
Dawno nie malowałam. Tak to już jest z artystami. Wena pojawia się i znika, a wena to nie jest coś co należy do artysty. To coś co przychodzi z Góry. Zresztą jak wszystko co wydaje się człowiekowi, że ma.  I wydaje mu się, że może coś zmienić, najprościej zmienić innych. Ale nie może tego zrobić, bo nawet siebie zmienić nie może...
- Ale dlaczego nie mogę się zmienić?
-Pytanie jest ważniejsze: czy w ogóle chcesz się zmienić?
Co to znaczy zmienić siebie? Nowa fryzura, nowa kiecka, a może być teraz taką fajną, żeby mnie wszyscy podziwiali? Albo wymienić sobie model, bo ten to już do mnie nie pasuje?
Tymczasem to tylko pozory. Prawdziwa zmiana jest w nas, wewnątrz nas. W naszych chęciach i pragnieniach, które są całkowicie egoistyczne.


Tak sobie czasami rozmyślam wracając z pracy do domu. Tak jak wtedy gdy zrobiłam zdjęcie, które posłużyło do namalowania tego obrazu. Jak widać Radom wcale nie jest taki brzydki jak się go dobrze pokoloruje :D
Kołaczą mi się słowa piosenki "I nie wiem, w którą stronę, i nie wiem dokąd mogę dotrzeć..." Ego wciąż ogłasza, że dla siebie już nie chce. Ot taki chytry lis...
Obraz ma wymiary 50cmx40cm i ponieważ lis jest bardzo chytry sprzedam go chętnie za milion dolców :)
Ktoś chętny? To proszę pisać na maila:)

PS
I  wcale to nie jest chytra baba z Radomia :P

Brak komentarzy:

Reklamuj się

Witajcie w autorskiej galerii Moniki Kowalczyk. Pasjonatki rękodzieła z Radomia. Dlaczego warto polubić moją stronę? Po pierwsze: Bo jestem niesamowicie pozytywnie zakręconą osobą. A po drugie: Bo drugiego takiego łobuza, pasjonatki, zaklętej czarownicy ;) nie ma!!!!