Blogger news

like my art

banner

niedziela, 20 lipca 2014

Powroty :)

W związku z nagłą falą zainteresowania moją osobą wśród mieszkańców Radomia i nie tylko :) postanowiłam odświeżyć bloga.
Jestem bardzo mile zaskoczona. Myślałam, że nikt tu nie zagląda, że nikomu to niepotrzebne, a jednak myliłam się. Przepraszam, mea culpa :)
Po długim namyśle postanowiłam, że dalej będę zajmować się rękodziełem. Szczególnie przypadły wam do gustu moje witrażowe anioły, dlatego będę je robić na indywidualne zamówienia.

W tej chwili dostępne od ręki są 4 sztuki aniołków zrobionych ze szkła witrażowego i z muszli, widocznych na zdjęciach poniżej. Koszt wysyłki jest stały i wynosi 15zł .Ze względu na niebezpieczeństwo zniszczenia aniołków podczas transportu wysyłam je paczką. Przy odbiorze osobistym po uprzednim uzgodnieniu miejsca odbioru koszt wysyłki wynosi 0zł.
Nie biorę odpowiedzialności za ew. zaginięcia przesyłki, czy zniszczenie zamówienia. 



Anioł Nr 1                              Anioł Nr 2
8cm wys                                 11cm wys
10zł + przesyłka                     15zł +przesyłka


 

Anioł Nr 3                               Anioł Nr 4
13cm wys                                8cm wys.
15 zł + przesyłka                      10zł + przesyłka

Jak zamawiać?
Jeżeli interesują cie moje prace, zamówienie najlepiej złożyć miesiąc wcześniej .Zamówienia przyjmuję drogą e-mailową: monika@namojejchmurze.pl
Zamówienia realizuję w ciągu kilku tygodni, w zależności od ilości mojego wolnego czasu.
Jeżeli życzysz sobie ładne opakowanie, np gdy chcesz komuś zrobić niespodziankę, zaznacz to wiadomości (.
Rozliczyć można się osobiście lub przelewem na konto. Przy wpłacie przelewem, proszę o wpisywanie w tytule zamówienia (anioł nr 1, anioł nr 2 itd.) oraz Imię i Nazwisko. Przed wpłatą, wysyłam zdjęcia wykonanej pracy do akceptacji.

Jeśli chcesz zamówić podobną pracę, do tej którą gdzieś publikowałam (zaznaczam że musi to być moja praca, nie kopiuję prac innych twórców) , prześlij mi link do jej zdjęcia, natomiast gdy chcesz zrealizować swój indywidualny projekt, dokładnie mi go opisz. W tytule wiadomości podpisz się imieniem i nazwiskiem, proszę również o zachowanie ciągłości korespondencji.

Brak komentarzy:

Reklamuj się

Witajcie w autorskiej galerii Moniki Kowalczyk. Pasjonatki rękodzieła z Radomia. Dlaczego warto polubić moją stronę? Po pierwsze: Bo jestem niesamowicie pozytywnie zakręconą osobą. A po drugie: Bo drugiego takiego łobuza, pasjonatki, zaklętej czarownicy ;) nie ma!!!!