Blogger news

like my art

banner

niedziela, 21 września 2014

Przemyślenia u schyłku lata

Dni mijają szybciej, dużo się dzieje i zrobiło się jakby bardziej stromo, co też skłoniło mnie do zintensyfikowania działań artystycznych. Kiedy mnożą się przeciwności i przeszkody, to znak, że za mało pracujemy. Kiedyś  miałam ochotę wysadzić ten blog w powietrze. Zaczyna on jednak przynosić pewne korzyści. :) Światło więc zdecydowało, że ten blog jednak ma istnieć i ma być rozwijany i będzie rozwijany. Wprawdzie nie mam zbyt wiele czasu, ale to właśnie znak aby ten czas wykorzystać do granic możliwości, bo nie ma go zbyt wiele.
W związku z tym, że moja działalność nie jest zwykłą działalnością artystyczną, przychodzą do mnie coraz częściej kobiety. Kobiety, które nie za bardzo widzą sens w swoim życiu. Nie czują szczęścia w życiu, czują się raczej niewolnikiem swojego życia. Wszystkie te historie niezwykle mnie poruszają od wewnątrz. Muszę to powiedzieć głośno: ZAWSZE MAM DLA WAS DOBRE SŁOWO I WSPARCIE.
Nie ma zbyt wiele czasu, dlatego warto zacząć już dziś zmiany w swoim świecie :)
Piszcie zatem.

Brak komentarzy:

Reklamuj się

Witajcie w autorskiej galerii Moniki Kowalczyk. Pasjonatki rękodzieła z Radomia. Dlaczego warto polubić moją stronę? Po pierwsze: Bo jestem niesamowicie pozytywnie zakręconą osobą. A po drugie: Bo drugiego takiego łobuza, pasjonatki, zaklętej czarownicy ;) nie ma!!!!