Blogger news

like my art

banner

czwartek, 11 września 2014

Szukanie frajera


Tak się zastanawiam ile jeszcze powstanie w tym kraju firm krzaków i kiedy wreszcie wszyscy nauczą się, że trzeba pracować samemu. 

Nie rozumiem po co otwiera się firmę zajmującą się dekorowaniem ścian skoro nie można zrobić samemu wzorów tych dekoracji. Zamiast tego szuka się gotowego pracować za darmo frajera z nadzieją, że ten frajer odda swoje dzieła na własność owej fantastycznej firmie.

Kiedyś ktoś powiedział mi, że dziwi się, że jestem urzędnikiem, a ja odpowiadam "ja dziwię, że Ty się dziwisz".

Oczywiście mam różne zajęcia. Maluję wyplatam z papieru, lutuję witraże, piszę opowiadania, zajmuję się nawet duchowością - kabałą, baaa nawet polityką!  ale to nie stawia mnie w szeregu jako jakaś nadistota, która nie potrzebuje niczego.

W tym kraju widocznie sami mędrcy, bo w innym miejscu projektant jest sowicie wynagradzany za swoją pracę. Pracuje na pełnym etacie, tutaj zaś oferuje się pracę za darmo...

DLATEGO TEŻ PROSZĘ MI NIE PRZESYŁAĆ OFERT UCZESTNICTWA W JAKIMŚ BEZNADZIEJNYM KONKURSIE W ZAMIAN ZA JAKĄŚ BEZNADZIEJNĄ PROWIZJĘ!

NIE JESTEM AKWIZYTOREM, NIE JESTEM TEŻ PRZEDSTAWICIELEM HANDLOWYM, JESTEM ARTYSTĄ I PRZYJMUJĘ TYLKO POWAŻNE OFERTY!

DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ

PS
Jeśli ktoś potrzebuje wiedzieć co to za fantastyczna firma to proszę o kontakt mailowy, gdyż nie będę jej robić reklamy na stronie głównej.

Co najwyżej mogę sprzedać miejsce pod reklamę :-P

Brak komentarzy:

Reklamuj się

Witajcie w autorskiej galerii Moniki Kowalczyk. Pasjonatki rękodzieła z Radomia. Dlaczego warto polubić moją stronę? Po pierwsze: Bo jestem niesamowicie pozytywnie zakręconą osobą. A po drugie: Bo drugiego takiego łobuza, pasjonatki, zaklętej czarownicy ;) nie ma!!!!