Blogger news

like my art

banner

sobota, 18 października 2014

Ogłoszenie!!













Pewnie zaskoczę niejedną osobę, która zaglądała na tego bloga :) ale jestem zdania, że zawsze trzeba próbować nowych wyzwań.
Jak widać na powyższym obrazku kandyduję do Rady Miejskiej w Radomiu.
Mieszkańcy mojego osiedla znajdą mnie na liście nr 1 pod pozycją nr 6. W zasadzie to sytuacja właśnie mieszkańców Ustronia skłoniła mnie do tej decyzji. Trochę mi się już znudziło milczenie, zwłaszcza wobec tych, którzy uważają, że USTRONIE uzdrowili. Tylko jakoś mieszkańcy nie za bardzo czują się uzdrowieni :)

Zależy mi aby mieli więcej do powiedzenia w podejmowaniu decyzji, zwłaszcza o tym w jaki sposób będą wydawane ich pieniądze.
Radom powinien współpracować z ościennymi gminami. Tylko w ten sposób można zbudować lepszy wizerunek i pozyskać nowych inwestorów.
Moja działalność to też fundusze unijne. Miałam przyjemność prowadzić 2 projekty współfinansowane z Unii Europejskiej. Oba projekty odniosły duży sukces a uczestnicy nadal prowadzą powstałe dzięki nim formy.
A poza tym mam w sobie dużo optymizmu i zapału do pracy, bo są zawsze dwie możliwości:
1. wszystko co w twojej mocy zrobić zrób
2 siedź i nie rób nic
Ja wybrałam opcję 1
Pozdrawiam sobotnio :)

Brak komentarzy:

Reklamuj się

Witajcie w autorskiej galerii Moniki Kowalczyk. Pasjonatki rękodzieła z Radomia. Dlaczego warto polubić moją stronę? Po pierwsze: Bo jestem niesamowicie pozytywnie zakręconą osobą. A po drugie: Bo drugiego takiego łobuza, pasjonatki, zaklętej czarownicy ;) nie ma!!!!