Blogger news

like my art

banner

piątek, 19 grudnia 2014

Dalekość


Witajcie!
Zdradzam, że w 2015 roku ukażę się tomik z moimi wierszami nakładem wydawnictwa Witanet.
Będzie miał tytuł "Dalekość", ale wszelkie szczegóły przekażę w odpowiednim czasie.


Na zachętę wiersz z tego tomiku

Oddalam się

ubierz mnie w nowe światło
a ja oddalę się tam gdzie
sama siebie nie dosięgnę

i weź mnie na swoją chmurę
i schowaj serce w sercu
aby nie były osobno

lub do kieszeni - nieważne

chcę tylko być blisko ciebie

Brak komentarzy:

Reklamuj się

Witajcie w autorskiej galerii Moniki Kowalczyk. Pasjonatki rękodzieła z Radomia. Dlaczego warto polubić moją stronę? Po pierwsze: Bo jestem niesamowicie pozytywnie zakręconą osobą. A po drugie: Bo drugiego takiego łobuza, pasjonatki, zaklętej czarownicy ;) nie ma!!!!