Blogger news

like my art

banner

sobota, 30 maja 2015

Co dalej...

Od pewnego czasu zastanawiam się w jakim kierunku pociągnąć tego bloga, bo nie mam czasu tworzyć nowych rzeczy, a nie chciałabym go zamykać. W sieci jest wielu rękodzielników i naprawdę nie wiem z czego oni żyją. Żeby można było być rękodzielnikiem trzeba w życiu robić tylko i wyłącznie rękodzieło i tylko tym się zajmować. Mnie chyba na to nie stać i o wiele lepiej wychodzi mi pisanie.
Myślę, że będzie to raczej pamiętnik niż galeria artystycznych dzieł. Poopowiadam czym się obecnie zajmuję, gdyż moje hobby bardzo przydało mi się w pracy. Taki artysta jak ja (choć czy można powiedzieć że jestem artystą?) też jest potrzebny w Urzędzie. Moja praca wymaga ode mnie wiedzy ekologicznej i pewnych kontaktów, które mój pracodawca sprytnie wykorzystuje :) ku mojej uciesze :) Wilk syty i owca cała :)
Ostatnio poproszono mnie o zorganizowanie akcji malowania pojemników na szkło, które stoją na terenie Radomia. Cała akcja wypaliła dzięki wsparciu Stowarzyszenia Centrum Młodzieży Arka.


Mlodzież malowała od 13:00 do 16:00 i naprawdę ich podziwiam. Szczególnie dziewczynki, które były chyba najmłodsze w całej drużynie. Dzięki temu 4 pojemniki zyskały nowy blask, a młodzież rozochocona do dalszej pracy. Może ozdobimy wszystkie dzwony i będziemy pierwsi, którzy wpuszczą garffiti do miasta. Graffiti, które ozdabia, a nie szpeci i takie, które służy, a nie krzywdzi. A może nie tylko pojemniki :) może jakiś fajny mural :)
Ta akcja otworzyla mi serce na nowe możliwości wykorzystania tego czego nauczyłam się przez te wszystkie lata i myślę, że to jest naprawdę słuszna koncepcja :)

Brak komentarzy:

Reklamuj się

Witajcie w autorskiej galerii Moniki Kowalczyk. Pasjonatki rękodzieła z Radomia. Dlaczego warto polubić moją stronę? Po pierwsze: Bo jestem niesamowicie pozytywnie zakręconą osobą. A po drugie: Bo drugiego takiego łobuza, pasjonatki, zaklętej czarownicy ;) nie ma!!!!